De elementen van een goede advertentie

Commercials omringen ons. Ongeacht of we naar de tv staren, over de weg rijden, door een tijdschrift bladeren of op de radio afstemmen, we worden aan elke kant belegerd door berichten die ons proberen te dwingen een artikel of administratie te kopen. Bovendien, ondanks het feit dat er onberekenbare discussies zijn geweest over de vraag of het al dan niet aantrekkelijk is om te publiceren en of het echt invloed heeft op individuen om items te kopen, is de waarheid dat tal van organisaties miljarden dollars zullen verbranden op een eenzame kennisgeving in de verwachting dat het hun voordelen zal vergroten.

Geweldige mededelingen hebben het vermogen om individuen te laten stoppen en op te letten. Je moet onder een steen hebben geleefd om de prestatie van Geico’s grotbewonersarrangement of de iPod’s overzichtsconfiguratie van stekkers en mededelingen niet te zien. Vanwege die promoties gingen de deals ook hoofdzakelijk omhoog voor die twee organisaties.

Door reclame te maken, wordt aandacht besteed aan het item en kunnen berichten, perspectieven en gevoelens worden doorgegeven om menigten te verleiden en interesseren. Dat zijn in ieder geval de ideale effecten van een bericht. Het is duidelijk dat een paar advertenties jammerlijk floppen in hun motivatie.

Hoe dan ook, wat heeft het effect tussen een vruchtbare commercial en een ineffectieve commercial? Het staat allemaal in het plan. Normaal produceren grotere verenigingen steeds boeiendere promoties, terwijl versere en kleinere organisaties degenen zijn die de blindgangers produceren. Dit komt grotendeels doordat grotere verenigingen het geld hebben om experts in te schakelen, terwijl kleinere organisaties dat niet doen.

Het voordeel van het inhuren van een interne promotietechnicus of het rekruteren van een publicerende organisatie is dat u de juiste dingen krijgt van individuen die zijn voorbereid op het maken van overtuigende berichten. Velen zijn voor altijd en een dag naar de les gegaan, hebben zich geconcentreerd op krachtige kennisgevingen, hebben de componenten van structuur bekeken en bedacht hoe ze hun eigen succesvolle publiciteitsinspanningen konden doen.

Uitzoeken hoe u boeiende advertenties kunt maken, gebeurt niet zonder enige overweging, maar er zijn een aantal basisnormen die tal van specialisten voor bekwame promotieorganisaties volgen om succesvolle commercials te maken die menigten interesseren en idealiter het inkomen van de organisatie verhogen. De begeleidende passages bevatten een aantal publicatieregels die organisaties en promotors volgen terwijl ze hun eigen publiciteitsinspanningen leveren.

Misschien is de meest significante aard van een bericht het unieke karakter ervan. In onze huidige realiteit, waar individuen dagelijks vele reclames regelmatig bekijken, moet een bericht uniek en onderscheidend zijn om de aandacht van de menigte te trekken. Terugkerend naar het iPod-model, was het enkele vierkant met schaduw met een afbeelding van een donkere omtrek destijds zeer succesvol omdat het niet normaal was voor wat er ook omheen. De moeiteloosheid van de promotie stond in contrast met banners en borden met drukkere afbeeldingen en aanzienlijk meer inhoud. Evenzo zorgde het gebruik van prachtige, opvallende tinten ervoor dat individuen stopten en naar de foto gingen kijken. Ondanks het feit dat de commercial weinig inhoud bevatte, kregen individuen de boodschap dat dit item nieuw, leuk en opvallend was.

Het is duidelijk dat er een reeks benaderingen is om uw promotie te laten uitblinken. Bekijk uw regio en neem afbeeldingen op van commercials die u ziet. Wat zijn de patronen? Het is veilig om te zeggen dat ze tekst substantieel zijn? Gebruiken ze vergelijkbare tinten? Wat voor soort foto’s staan ​​er in de commercials? Wanneer u patronen begint te zien, moet u proberen na te gaan op welke manieren uw promotie met die patronen in conflict kan komen en iets anders zijn – iets waardoor individuen stoppen en kijken.

Een enkel waarschuwingswoord: als je eenmaal mensen hebt laten stoppen en je promotie hebt bekeken, zouden ze de mogelijkheid moeten hebben om te begrijpen wat je verkoopt. Misschien heb je de meest aantrekkelijke foto van je promotie, maar als de kans groot is dat deze helemaal niet is verbonden met je item of administratie, zullen kijkers op dat moment niet begrijpen wat je nodig hebt om ze te kopen. Zorg er volgens deze regels voor dat wanneer u uw afbeeldingen en tekst voor uw advertentie kiest, individuen zullen begrijpen wat u probeert te verkopen.

Een zeer goed gestructureerde mededeling zal ook menigten goed doen. Om te begrijpen hoe u uw advertentie succesvol kunt maken, moet u uw publiek herkennen. Op wie probeer je je te richten? Jongeren? De ouderen? Specialisten? Beschermers? Er is een breed scala aan mensenmassa’s en hoe explicieter u de mensenmassa voor uw item kunt onderscheiden, hoe beter de kans is dat u een advertentie plant die een levensvatbare impact heeft op uw publiek.

Related Post

Pinterest
LinkedIn
Share